Önske listan

Nu är min önskelista färdig.
Mammar  vart lite less på mig när hon inte förstod vad det va jag önskade mig. Här kommer den.


Önske lista

 

VIKTIGT: Om ni ska vara snälla och köpa någon typ av bilstyling som inte står på listan så nej tack, Är väldigt kräsen av vad som kommer monteras på bilen.

 c70 klarglas

 r-spolier (färgkod 426, jag kan även måla om.)

 Awd spoiler dubbla pipor (färgkod 426, jag kan även måla om.)

 Xenon kitt, h1 10 000k liten ballast 975:-
2nya xenon lampor (endast lampor) h4 10 000k 250:-

 Elektronisk laddtrycksstyrning ->3.5 BAR  3140:-

 Skärmblinkers 195:-

 Vindavvisare 795:-

 Ögon lock s70/v70 exteriört/ögonlock 395:-

Täckpluggar  393:

Fjäderbensstag  1695:-

http://www.brl.se Nedsattpris 1800:- Paret. Behöver 4 st Rockford Fosgate P162S PUNCH

http://www.radiopower.se 4st Light Bar X3M LED - Blixtljus / Varningsljus / Blåljus LED

 

2 nya däck: 215/35-19”

 

 

Skulle det sitta fint med bensinpengar så jag kan åka till norge och hämta min tröjja!

 

Annars, svarta tunna strumpor, kallingar. Aa det där kan ni tjejer bättre.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0